Είστε εδώ

Αγώνες

OMAE - ράλι Κένταυρος : Κλήση για εξηγήσεις του Μανώλη Μακρινού. Γιατί άραγε;

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στην ΟΜΑΕ τελικά από όλα αυτά που συμβαίνουν κάπου έχουν χάσει την μπάλα. Δεν συνάδουν όλες αυτές οι «κινήσεις», όπως  και αυτό που συνέβη στο τελικό του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλι στο Βόλο με το ράλι Κένταυρος, χωρίς φυσικά να έχει κανένα μερίδιο ευθύνης η οργανώτρια λέσχη –σωματείο πλέον- η Λ.Α. Βόλου. 

Για να τα βάλουμε σε μια σειρά λοιπόν, το ράλι Κένταυρος ήταν ο τελικός για τους τίτλους στο θεσμό των ασφάλτινων ράλι. 

Μόνο που μερικά πληρώματα πήγαν να τρέξουν έχοντας προσμετρήσει 4 αγώνες και άλλα 3, λόγω της ακύρωσης του ράλι σπριντ «Αγιος Μερκούριος»  αλλά και της βαθμολόγησης των περιφερικών αγώνων.  

Πως είναι δυνατόν λοιπόν ένα πλήρωμα να διεκδικήσει τον τίτλο από ένα άλλο, όταν το ένα έχει προσμετρήσει 4 αγώνες και το άλλο 3. Προσοχή δεν φταίνε τα πληρώματα, η ΟΜΑΕ έχει την ευθύνη της βαθμολογίας. 

Πάμε παρακάτω.

Στον τερματισμό λοιπόν του αγώνα, και όπως πληροφορηθήκαμε, ο Μανώλης Μακρινός, ένας συνοδηγός με τεράστια εμπειρία, (κυβερνήτης αεροπλάνων στο επάγγελμα), καθώς έχει καθίσει δίπλα στους «Σιρόκο», Γιώργο Μοσχού, «Στρατισίνο», με τα τελευταία χρόνια να περνάει μια δεύτερη νιότη δίπλα στον Βασίλη Αναδιώτη (αρχικυβερνήτης στην Aegean Air) που κυριολεκτικά οδηγούν σαν τον άνεμο το ασημί Renault Clio, τοποθετήθηκε για το θέμα της βαθμολογίας, τονίζοντας μεταξύ των άλλων ότι στους αγώνες όπου συμμετείχαν τερμάτισαν αήττητοι, αλλά τον τίτλο δεν τον κατέκτησαν λόγω του άδικου συστήματος βαθμολογίας. 

Τι λάθος δηλαδή είπε ο Μακρινός, που στην ΟΜΑΕ λόγω της εμπειρίας που έχει, θα πρέπει να του έχουν ειδική καρέκλα και να τον ακούν με ανοικτά τα στόματα, και όχι τον καλούν για «εξηγήσεις». 

Μήπως αυτά τα οποία είπε ο Μακρινός στα μικρόφωνα είχαν τόσο βάση που έβγαλαν στη σέντρα την ΟΜΑΕ και τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από τους Ελληνικούς αγώνες.

Θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε, από την ίδια την ΟΜΑΕ, για τη συνέχεια του θέματος, αν και πιστεύουμε ο Μακρινός με την εμπειρία που έχει, θα είναι πολύ δύσκολο να τον «στριμώξουν»…

Σχετικά άρθρα

Νέο Dacia Duster

Όταν παρουσιάζεται ένα μοντέλο χρησιμοποιούμε σχετικά αβίαστα τον όρο “νέο”, εδώ όμως ο χαρακτηρισμός αυτός αντικατοπτρίζει πλήρως την πραγματικότητα, αφού η δεύτερη γενιά του Duster είναι τόσο πολύ καλύτερη από την παλιά που θα μπορούσε να έχει λανσαριστεί ακόμα και ως ένα εντελώς νέο μοντέλο.

Peugeot Αvenue Paris

Σε τροχιά Ντακάρ βρισκόμαστε καθώς μεταξύ 6-20 Ιανουαρίου 2018 στη Λατινική Αμερική είναι προγραμματισμένος να διεξαχθεί ο αγώνας που είναι συνυφασμένος με την περιπέτεια του μηχανοκίνητου αθλητισμού. 

Volkswagen Polo GTΙ R5

Στη Μαγιόρκα ταξιδέψαμε για να οδηγήσουμε το νέο Volkswagen Polo GTI. Το οδηγικό μενού περιελάμβανε και μερικούς γύρους στην πίστα της εκεί όπου αποκαλύφθηκε το νέο Polo GTI R5. Σε 5θυρο αμάξωμα, καθώς η νέα γενιά του Polo, η 6η, διατίθεται μόνο με 5θυρο αμάξωμα. 

Νέα BMW M5

Τα πρώτα βίντεο με τη νέα BMW M5 έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους δείχνοντάς μας την οδηγική απόλαυση που μπορεί να προσφέρει το νέο “θηρίο” των Βαυαρών.

SEAT Leon Cupra R

Χωρίς πολλές κουβέντες και καμία αναφορά σε λεπτομέρειες όπως οι χώροι το βίντεο που θα δείτε δείχνει μόνο 4 λεπτά και 11 δευτερόλεπτα καθαρλης οδηγικής απόλαυσης με το Seat Leon Cupra R.

Nissan

Η Nissan ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει δημόσιες δοκιμές της κοινόχρηστων αυτόνομων αυτοκινήτων στην Ιαπωνία το επόμενο έτος σε συνεργασία με την ιαπωνική εταιρεία λογισμικού παιχνιδιών, DeNA.

Mercedes AMG E63 S

Η νέα Mercedes-AMG E63 S είναι ένα πανίσχυρο μοντέλο αφού αποδίδει 612 ίππους και η ροπή της φτάνει τα 850 Nm νούμερα που της επιτρέπουν να επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3.5 δευτερόλεπτα.

Toyota

Η Toyota και η Panasonic ανακοίνωσαν ότι συμφώνησαν να "αρχίσουν να μελετούν τη βιωσιμότητα" μιας συνεργασίας στον τομέα της κατασκευής μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Κίνα

Ακριβώς εκεί που νομίζαμε ότι η ιδέα ενός μηχανήματος αυτόματης πώλησης αυτοκινήτων είναι αρκετά παράξενη από μόνη της και δεν μπορεί να γίνει πιο παράξενη, ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου, Alibaba, μας παρουσιάζει τη μορφή αυτών των μηχανημάτων τα οποία θα θυμίζουν γάτα και θα ξεκινήσ

EuroNCAP

Εκτός από νεανικό χαρακτήρα και αντισυμβατική σχεδίαση το νέο Hyundai Kona έχει και ασφάλεια πέντε αστέρων, σύμφωνα πάντα με τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό EuroNCAP.