Είστε εδώ

Αγώνες

Ντακάρ-8η Ειδική Διαδρομή : Ο Λεμπ στην κορυφή της κατάταξης

του Κώστα Χαριάτη

Η μάχη για την πολυπόθητη νίκη στο Ντακάρ ανάμεσα στους Σεμπαστιάν Λεμπ και Στεφάν Πετερανσέλ καλά κρατεί.

Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του Αλσατού οδηγού να κατακτήσει την πρώτη θέση στην 8η Ειδική Διαδρομή του Ντακάρ, σκαρφαλώνοντας παράλληλα στην κορυφή της γενικής κατάταξης. Για να συμβεί αυτό, ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC, κατόρθωσε να περάσει στο δεύτερο σκέλος της Ε.Δ. τον ομόσταυλό του στην ομάδα της Peugeot, ο οποίος τερμάτισε στη δεύτερη θέση με διαφορά 3’35”. Μάλιστα η διαφορά σε κάποιο σημείο έφτασε τα 5 λεπτά, αλλά ο μικρόσωμος Γάλλος οδηγός είχε κλατάρισμα, χάνοντας χρόνο. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Συρίλ Ντεσπρέ, που ανέβηκε μία θέση και στη γενική κατάταξη, δείχνοντας με εμφατικό τρόπο ότι τα Peugeot 3008 DKR έχουν τον πρώτο λόγο για να κάνουν το 1-2-3. Στις πιο πίσω θέσεις ακολουθούν οι Νάνι Ρόμα (Toyota Hilux), Μίκο Χίρβονεν (X-Raid MINI) και Ζινιέ Ντε Βιλιέ (Toyota Hilux). Να αναφέρουμε ότι το μήκος της 8ης Ειδικής Διαδρομής, που ξεκινούσε από το Ουγιούνι της Βολιβίας με τερματισμό την πόλη Σάλτα της Αργεντινής κανονικά ήταν 492 χλμ., αλλά λόγω της έντονης βροχόπτωσης, οι οργανωτές μείωσαν το πρώτο σκέλος επί βολιβιανού εδάφους κατά 73 χλμ.

Στις μοτοσικλέτες δεν έχει αλλάξει κάτι, καθώς στην πρώτη θέση παραμένει ο Βρετανός Σάντερλαντ (KTM), με τους Κουϊντανίγια (Husqvarna) και Φαν Μπέβερεν (Yamaha) να κλείνουν την τριάδα.

Η επόμενη Ειδική Διαδρομή ξεκινά από την Σάλτα για να καταλήξει στο Κιλετσίτο, διανύοντας συνολικά 977 χλμ. Οι διοργανωτές του αγώνα την έχουν βαφτίσει “The Super Belén” με το χρονομετρημένο τμήμα να φτάνει τα 400 χλμ. Είναι μια μεγάλη διαδρομή με πολλές τεχνικές προκλήσεις στην πλοήγηση.

Σχετικά άρθρα

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Η Porsche προσφέρει για την έκδοση της 911 Turbo S Exclusive Series, ζάντες 20 ιντσών από ανθρακόνημα.

Γκραν Πρι Βελγίου - 27 Αυγούστου

Ο Αύγουστος σιγά - σιγά μας αποχαιρετά και μαζί οι διακοπές του θιάσου της Formula 1, που επιστρέφουν στο «σανίδι» για το δεύτερο μέρος της παράστασης «παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 2017».

Citroen C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100 Grip Control

Το Citroen C4 Cactus παρά τα τρία χρόνια στην αγορά, εξακολουθεί να μην περνά απαρατήρητο, διαθέτοντας ξεχωριστό στιλ και αντισυμβατικό εσωτερικό.

Ράλι Γερμανίας

Οι Ντάνι Σόρδο-Μαρκ Μαρτί με Hyundai i20 WRC ήταν το πλήρωμα που σημείωσε την υψηλότερη μ.ω.τ. σε Ειδική Διαδρομή του ράλι Γερμανίας. Τα ρολόγια έδειξαν 123,6 χλμ/ὠρα, στην power stage, την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που όπως αποδείχτηκε ήταν και η ταχύτερη.

Ράλι Γερμανίας

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.

Η βολίδα από την Εσθονία

Το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ίσως το καλύτερο όλων των εποχών. 

Το καλύτερο αναμφίβολα των τελευταίων 10ετιών. 

Ράλι Γερμανίας-2ο σκέλος

Η πιο δύσκολη μέρα του ράλι Γερμανίας πέρασε με «θύμα» τους Νεβίλ-Γκιλσούλπου στην πρώτη Ειδική Διαδρομή του 2ουσκέλους από έξοδο έσπασαν την πίσω αριστερή ανάρτηση στο Hyundai i20 WRC, με το «παιχνίδι» της διεκδίκησης να τελειώνει πολύ γρήγορα για το πλήρωμα από το Βέλγιο.

BMW Concept Z4

Είναι γεγονός ότι το πρωτότυπο μοντέλο της BMW, Concept Z4, που παρουσιάστηκε και επίσημα στο Concours d’Elegance του Pebble Beach  είναι πράγματι έργο τέχνης. 

Ράλι Γερμανίας - 1ο σκέλος

Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια. 

Ράλι Γερμανίας

Μια εικόνα χίλιες λέξεις και που βρίσκεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, το καλύτερο ίσως όλων των εποχών, αντικατοπτρίζεται στη φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει.