Είστε εδώ

Αγώνες

Αγώνας πρωταθλήματος στην Τρίπολη: Λίγο ψυχραιμία

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ατυχές συμβάν είχαμε στον αγώνα της κατηγορίας saloon στον αγώνα της Τρίπολης την Κυριακή. Υπήρξαν τραυματισμοί θεατών, όταν αυτοκίνητο παρεξέκλινε της πορείας του ύστερα από επαφή με άλλο αγωνιστικό και έπεσε πάνω στους θεατές που παρακολουθούσαν. Οι άτυχοι θεατές  διακομίστηκαν στο Νοσοκομείο της Τρίπολης, όπου οι δύο ενήλικες 47 και 38 ετών πήραν εξιτήριο ενώ οι δύο ανήλικοι 9 και 15 ετών διανυκτέρευσαν για προληπτικούς λόγους.  

Όμως είναι ένα γεγονός, το συμβάν έγινε. Δεν αλλάζει σε κάτι αυτό.

Κατανοούμε την όλη κατάσταση, αλλά έγινε, ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω…

Αυτό το οποίο απαιτείται είναι ψυχραιμία και πως αυτό στο μέλλον δεν θα ξανασυμβεί.

Σίγουρα αγώνες ταχύτητας σε αεροδρόμια δεν αποτελούν ενδεδειγμένες λύσεις καθώς δεν υπάρχουν οι κατάλληλες προδιαγραφές για τέλεση αγώνων.

Όμως ας αφήσουμε την ΟΜΑΕ να κάνει το έργο της σε αυτήν τη δύσκολη στιγμή. Να πάρει αποφάσεις, να μας ενημερώσει όπως είθισται και μετά «πυροβολούμε τον πιανίστα». 

Ίσως λοιπόν είναι η πλέον κατάλληλη στιγμή η ΟΜΑΕ μαζί με την προκήρυξη να ανακοινώνει τον τόπο/περιοχή τέλεσης των αγώνων και οι οδηγοί πλέον με πιο δυναμικό ΣΟΑΑ να αποφασίζουν από κοινού σε ποιον αγώνα θα πάνε ή δεν θα πάνε, με βασικό κριτήριο την ασφάλεια.

Με σεβασμό τώρα και για την ιστορία τα αποτελέσματα των αγώνων ήταν τα εξής.

 

Στην Κατηγορία Sport, ο κάτοχος τη pole position Ηλίας Ασημακόπουλος κέρδισε τον πρώτο αγώνα της καριέρας του σε πίστα μπροστά από τον Χαρίλαο Γιαννούλη και τον Σταύρο Κοντό, αλλά στον δεύτερο αγώνα της κατηγορίας ένα μηχανικό πρόβλημα έθεσε τον Ασημακόπουλο εκτός μάχης

Ο Γιαννούλης ανέβηκε στην πρωτοπορία στο δεύτερο γύρο, και μετά από μια όμορφη μάχη κορυφής τον ακολούθησαν οι Κοντός και Χαράλαμπος Μίλλης. Άπαντες με Peugeot 106 S16.

 

Ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort) έδωσε παράσταση για έναν ρόλο στην κατηγορία των Ιστορικών, καθώς εξαρχής πήρε μεγάλη διαφορά από τους αντιπάλους  Πίσω του, ωστόσο, το σκηνικό ήταν διαφορετικό: πέντε οδηγοί  έδωσαν σκληρές μάχες  για τις δύο θέσεις του βάθρου, που η εξής Κυριάκος Βυτογιάννης (Ford Escort MkI RS2000) και Βασίλης Παπαφιλίππου (Opel Kadett).

 

Στον πρώτο αγώνα της κατηγορίας Τουρισμού και Μεγάλου Τουρισμού έλαβε χώρα μια συγκλονιστική μάχη του Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3 DTM / Ε12) με τον Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106 S16 / Ε11). O Ευθυμίου πέρσε τον κάτοχο της pole position Βοργιά στον πρώτο γύρο, αλλά μόλις τρεις γύρους πριν το τέλος κατάφερε να ανοίξει διαφορά ασφαλείας, μέχρι και την καρό σημαία. Τρίτος τερμάτισε ο Τρύφωνας Χασάπης, με Citroen AX Maxi (E11).

 

Όσο για την εντυπωσιακή Formula Saloon, ο Απόστλος Εδιρνελής (Honda Civic) έκανε έναν άψογο αγώνα για να κερδίσει την οριακή του μάχη με τον Κωνσταντίνο Τσαφάρα (Lancia Delta Integrale), καθώς ο Θανάσης Ασίκης έκλεισε το βάθρο. Ο κάτοχος της pole position, Παναγιώτης Σολδάτος (Alfa Romeo 156) δεν εκκίνησε λόγω μηχανικού προβλήματος.

Για το Ενιαίο θα ακολουθήσει άλλο σχόλιο. 

Σχετικά άρθρα

Kartodromo - Αφίδναι

Ήταν μια πραγματική ανοιξιάτικη μέρα στην πίστα kartodromo στην περιοχή των Αφιδνών.

Παρακολουθήσαμε την τελευταία -θεωρητικά- δοκιμή πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος που είναι σύμφωνα με το πρόγραμμα για το σαββατοκύριακο 24-25 Φεβρουαρίου.

Ράλι Σουηδίας-JWRC

Στο «ενιαίο» με τα Ford Fiesta R2 υπήρχε μια σουηδική μονομαχία μεταξύ Ράντστρομ και Μπέρκβιστ.

Στην αρχή την κούρσα την οδηγούσε ο Μπέργκβιστ, αλλά στη συνέχεια πήρε την πρωτοπορία ο Ράντστρομ για να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου με τρίτο τον Τάνερτ. 

Ράλι Σουηδίας-WRC2

Άλλα ήταν τα φαβορί στην κατηγορία WRC2 με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 και άλλος πήρε τη νίκη. 

Ράλι Σουηδίας

Η τελευταία πράξη του έργου στο χιονισμένο ράλι Σουηδίας δεν έφερε ανακατατάξεις σε ο,τι αφορά τις θέσεις στο βάθρο με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC να ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, όπως οι προβολείς είναι στραμμένοι στην επίδοση των Μπριν-Μάρτιν που έφεραν το Citroen C3 WRC

Ράλι Σουηδίας-Power Stage

Οι Λάπι-Φερμ με Toyota Υaris WRC ήταν οι ταχύτεροι στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα, την power-stage μήκους 9,56 χλμ., που δίνει έξτρα βαθμούς στους πέντε ταχύτερους (5/4/3/2/1).

Ράλι Σουηδίας-2ο σκέλος

Το αφράτο χιόνι έπαιξε και πάλι το ρόλο του στο 2ο σκέλος του ράλι Σουηδίας με τον Νεβίλ να καρπούται το ότι ξεκινούσε πολύ πίσω στις Ειδικές Διαδρομές έναντι του Οζιέ που ήταν ο δεύτερος οδηγός που ξεκινούσε τις Ειδικές Διαδρομές. 

Ράλι Σουηδίας – Colin McRae crest

Στην 11η Ειδική Διαδρομή υπάρχει ένα άλμα που είναι αφιερωμένο στον Κόλιν Μακρέι. Εκεί έχουν τοποθετηθεί ενδείξεις με μέτρα ώστε να γνωρίζουν οι θεατές ποιος οδηγός έκανε το μεγαλύτερο άλμα.

Porsche

Πριν λίγες μέρες γράφαμε ότι η νέα γενιά της Porsche 911 GT3 θα εγκατέλειπε τον ατμοσφαιρικό της κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο για χάρη του τούρμπο και του αυτόματου κιβωτίου προς απογοήτευση των σκληροπυρηνικών οπαδών της μάρκας όμως φαίνεται ότι οι Γερμανοί το ξανασκέφτονται.

BMW

Το αγωνιστικό τμήμα της BMW τον τελευταίο καιρό βρισκόταν σε αναβρασμό λόγω της πυρετώδους προετοιμασίας του αυτοκινήτου με το οποίο θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) και στο πρωτάθλημα IMSA WeatherTech SportsCar Championship.

Kia

Η Kia έχει πολύ μεγάλα σχέδια για τη νέα γενιά του Ceed και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι εκτός από τα κινητήρια σύνολα βενζίνης και πετρελαίου διαθέσιμο θα είναι και ένα ήπιο υβριδικό το οποίο θα λειτουργεί στα 48 Volts, τεχνολογία που είναι σπάνια σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας.